Wednesday, February 15, 2012

Host family!

Juuubiii! Nu har jeg endelig fået min host family, og jeg er over lykkelig! :-)

Jeg sad, og er i gang med en masse KEDELIGE lektier, og så blev jeg ringet op af EF, som siger at de har nyt om min værtsfamilie. De havde fundet en til mig i St. Joseph i Missouri.

Min nye host family består af et ægtepar, Rhonda 48 år og Dan 53 år, og deres datter, Ali 12 år. Dan er lærer og Rhonda er tandlæge. Jeg blev vildt glad, da jeg hørte det, og hoppede rundt i hele huset! :-) Jeg havde ikke regnet med at få min host family før til sommer, så jeg blev vildt overrasket.

De har både hunde, katte, heste, kyllinger, kalkuner og marsvin, så jeg går ud fra, at de bor landet :-)

Jeg har mailet lidt med dem, og vi har aftalt at Skype sammen på mandag, så vi kan se hinanden og høre hinandens stemmer. De bor i Central Mountain tidszone, så der er omkring 6 timers tidsforskel. Vi har aftalt 17:30 dansk tid, og det vil være  11:30 i deres tid. Normalt er de jo i skole og på arbejde, men da fejre presidents day, er de alle tre hjemme.

De er virkelig virkelig søde! Og jeg kunne ikke ønske mig en bedre host family! De er meget imødekommende, og er meget interesserede i mig og den danske kultur. De elsker at rejse, ligesom jeg, og har også spurgt mig, om det er noget, som jeg ville være interesseret i at gøre sammen med dem. Den udvekslingselev de havde sidste år, tog de med til Disney World i Florida, og hvem ved? Måske tager de også mig der til? :-)

Har i nogle spørgsmål? Så er det bare med at kommentere nedunder, og så vil jeg med glæde svare på dem alle! :-) Jeg håber, at i alle har en vidunderlig vinterferie! Husk at nyde den!!! :-)


10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Jacob :-)
      Altså der er rigtig mange muligheder. Man kan sagtsen købe et abonnement i USA, men man kan også bruge Scype som sit abonnement. Min far sagde nemlig til mig, at han troede, at det var det billigste valg. Jeg har ikke undersøgt det nærmere siden, så jeg er ikke helt sikker.
      Godt at høre, at du går og overvejer det. Jeg fik jo selv host family i dag, og jeg glæder mig bare til at komme afsted! Det bliver vildt fedt! :-) Hvornår overvejer du at tage afsted? I år, eller næste? :-)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay, så har du også lidt tid til at tænke over det :-)
      Men du er velkommen til at stille spørgsmål og følge med her på bloggen, så du kan lære lidt mere om det hele og om EF :-)

      Delete
  3. Anonymous17/2/12 21:31

    Hej, jeg skal også til USA til sommer, men har ikke fået min familie endnu. Stort tillykke med din familie!! Hvor langt er du med papirerne? Altså jeg skal have lavet den der helbredsattest i næste uge. Ved du så hvornår man ca. får sin familie? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :-) Tak, jeg er også vildt glad for min host family!
      Jeg har lavet alle parpirene undtagen helbredsattesten. Den skal jeg have lavet på tirsdag :-)
      Det er meget forskelligt, hvornår man får sin host family... Jeg var MEGET heldig at få min så tidligt, men der er mange, som først får sin om et par måneder ca. april. Jeg håber, at du snart får din, det er rart allerede at kunne lære dem at kende! :-)

      Delete
  4. Anonymous18/2/12 11:19

    Ja okay, tak for dit svar! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var så lidt! Hvis du har andre spørgsmål, så svarer jeg heller end gerne på dem! :-)

      Delete
  5. Sød blog du har dig! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww tak! :) Og i lige måde! Spænende at du har gået på College!

      Delete