Tuesday, February 28, 2012

Eat, sleep, dance!!

The worlds most awsome sport is dance!

I've been dancing since I was about four years old, wich is a looong time ago ;) To be exact 11 years, but I held a break on two years, so nine years it is :)

I always use dance to express my feelings, and it has helped me through a lot. It's the one and only thing that I can trust one hundred procent! It's always there for me, and it's available 24/7. It might sound a bit weird but it's true. I'm sure you all know the feeling, when there's a thing that you are really passionate about. It feels great! :)






Is there a thing, that you are really passionate about? I would love to hear!
By the way... If you have any questions you're welcome to eighter write a comment or send me an email. It will be me a plessure to answer! :) 

xoxo

9 comments:

  1. Hey isabella, er lige blevet fast læser ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww tak Lise!<3<3 Jeg er også blevet fast læser af din og Evas blog! :)

      Delete
  2. Hej sødeste Isabella! Jeg kender total godt dét med at være passioned about something! Jeg elsker musik og det har jeg altid godt! og er i min helt egen verden, når jeg spiller, synger eller hører musik :)

    Knuuuuussar! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Charlotte!<3<3 Det er vildt rart at have noget at være passionate about! Og hey, kunne du ikke også lide One Direction?? ;) -cause I do!!<3<3

      MØØØØØS!

      Delete
    2. Jeg kan ikke lide dem, jeg fudging elsker dem! De er de sødste gutter i hele verden! <33

      Delete
    3. Jeg er så enig!<3<3 "What makes you beautiful" er VILDT god :)

      Delete
  3. Super fin blog, synes jeg :-) kathrinejohansen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hey! :) - har en give away konkurrence kørende på min blog, du kan vinde et gavekort til Helle Thorup. Tjek det ud og deltag gerne; http://fudjan.com/2012/05/give-away/ - trækker vinderen den 20. maj

    Kærligst,
    Fudjan.

    ReplyDelete