Monday, February 13, 2012

Kun 5 måneder tilbage!

Uhhh! Nu er der kun 5 måneder tilbage, og jeg glæder vildt meget!






Jeg skal først på noget, som hedder EF Culture Camp. Der får man en smagsprøve på at gå på en rigtig high school. Campen er for alle EF elever, så alle er i samme situation. Den varer 2 uger, og ligger i Boston.

Undervisninger foregår også på engelsk, som hvis det var en rigtig high school. Efter at have været på campen tager man videre til sin værtsfamilie. Jeg har desværre ikke fået værtsfamilie endnu, men jeg håber på at få en snart! :-) EF siger, at man senest kan få sin familie en måned før man skal afsted, så der kan gå noget tid endnu.

Er i interesserede i at læse nogle flere blogge? Så kig over i højre side, der er links til andre blogge :-) Og hvis i vil have jeres egen blog til at stå der, skal i bare skrive det i en kommentar med link til bloggen.

I må endelig kommentere og stille spørgsmål, hvis der er noget i vil vide mere om! :-)

2 comments:

  1. Anonymous15/2/12 15:27

    Hejsa! :-)
    Jeg skal også med EF på High School her til sommer OG campen! :-) Har du fået e-mail om den video, man skal lave?
    Nøj, jeg glæder mig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej :-) Fedt, skal du også til info-møde på mandag? Og ja har fået mailen.

      Jeg glæder mig også vildt meget! Det bliver så fedt! Har du fået famile endnu? Jeg fik nemlig i dag :-)

      Delete