Wednesday, February 15, 2012

Vinterferie - ren hygge!

Nøøøj, hvor er det bare dejligt med vinterferie!

Sidder lige nu og sluprer varm kakao i mig, og det smager virkelig godt! NAM NAM! Mange af mine venner og veninder er afsted på skiferie, men hey? Jeg har min kakao, slå den! :-) PS. kanel i kakao smager vildt godt! :-) Kan stærkt anbefales!

Og så var det jo også valentinsday i dag. Og alle statusser er bare fyldt op med "Skal være sammen med verdens bedste kæreste" osv. Men hvad skal jeg med en kæreste, når jeg har mine to drenge? :-) Måske er de en smule gråhåret, men de er da bare FOR LÆKRE! :-)


Hvordan har jeres vinterferie været, hvad har i af planer? Og hvordan har i tilbragt jeres valentinsday? :-) Del jeres oplevelser ved at smide en kommentar ind!

  

No comments:

Post a Comment